آیداآیدا، تا این لحظه: 21 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

دختر پاییز

احساسات مادرانه ام

1394/9/3 11:15
نویسنده : مامان آیدا
595 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم گل مامان افتخار بابامحبتمحبتمحبت

وقتی خدا تو را به ما داد میدونست ما چی تو زندگی نیاز داریم .خدایا شکرت بابت هدیه ی قشنگت.محبت

عزیزم اگه کارهایی کردم که اشتباه بوده وناراحت شدی ازت عذرخواهی میکنم محبتمحبتمحبت

منم کارهای بدی که تو کردی را میبخشم و دیگه هم راجع بهش صحبت نمیکنم وبه قول خودت کششش نمیدم.محبتمحبتمحبت

امشب دوست دارم وقتم را باتو بگذرونم وکارهایی که دوست داری را انجام بدممحبتمحبتمحبت

ازت ممنونم که اینقد خوبی بهت افتخار میکنم محبتمحبتمحبت

خیلی دوستت دارم قبولت دارم و سعی میکنم درکت کنممحبتمحبتمحبت

تو واقعا داری خانوم میشی محبتمحبتمحبت

از اینکه امتحاناتت را به این خوبی با نمرات عالی پاس میکنی ذوق میکنممحبتمحبتمحبت

ممنونم که اینقدر بهم انرزی میدی .محبتمحبتمحبت

تلاشت بی نظیره  تو بهترینی تو لیاقت همه ی چیزهای خوب را داری.محبتمحبتمحبت

خیلی وقتها بی حوصله ای دوست نداری با ما بیای گردش ورستوران محبتمحبتمحبت

خیلی خب هرجور تو راحتی اصلا  هر وقت تو بگی می ریممحبتمحبتمحبت

دوست دارم جایی برم که بهت خوش بگذره وقتی تو خوشحالی من خوشحالترممحبتمحبتمحبت

من بابات را خیلی دوست دارم اون فوق العاده است دوست داره بهمون خوش بگذره فقط همینمحبتمحبتمحبت

ما دوست داریم وقتمون را باهات بگذرونیم واز این کار لذت میبریممحبتمحبتمحبت

از اینکه بچه ی مایی احساس غرور میکنیممحبتمحبتمحبت

تو را همونطور که هستی دوست داریم واصلا اصلا با هیچ دختر دیگه ای مقایسه نمیکنیممحبتمحبتمحبت

حتی اگه  از یه رفتارت ناراحت میشیم کل وجودت زیر سوال نمیره وفقط از اون رفتارت ناراحت میشیممحبتمحبتمحبت

دخترم بزرگ شدنت چقدر برام جالب ودلچسب ودلنشینهمحبتمحبتمحبت

13 ساله که دارم از وجودت لذت میبرم شاید به رو نیاورده باشم ولی از ته دل احساس شعف میکنم.محبتمحبت

دلم  تنگ میشه برا بوس  کردنات بغل کردنات ناز کردنات ...خیلی  خیلی..محبتمحبتمحبت

عزیز مامان خیلی وقت بود برات ننوشته بودم احساساتم یهویی فوران کرد.محبتمحبتمحبت

راستی تولدت مبارک دختر پاییز من متولد قشنگترین ماه سال مهر من مهربون من مهرناز من مهر دختم.محبتمحبتمحبت..

تولد امسال با خرید شیرینی وکادو(چادر) در مدرسه با تولدهای سالهای قبل متفاوت تر بود...محبتمحبتمحبت

امسال درسات زیاده و خیلی خسته ات میکنه ولی تو میتونی  تو موفقی تو ممتازی محبتمحبتمحبت

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر پاییز می باشد