آیداآیدا، تا این لحظه: 21 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

دختر پاییز

تو بهترینی......

1393/10/30 23:44
نویسنده : مامان آیدا
791 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تو که عزیزترینی!محبت

 سلام به تو که بهترینی محبت

سلام  به دخترنازممحبت

الان که دارم برات مینویسم  هواسرده دیروز کمی حالت خوب نبود حالت تهوع واس ت ف راغ داشتی امروز بهتربودی رفتی مدرسه .

امتحاناتت رو خیلی عالی دادی پس منتظر یه جایزه باش.

فردا هم مبتکران داری امیدوارم این رو هم مثل گذشته با امتیاز بالا نمره بیاری.

البته این روزها استرس امتحان خیلی داری ....

مگه من به تو نگفته بودم نگران نباش تلاشت رو بکن ولی استرس نداشته باش .

نگفته بودم؟؟؟؟؟

مگه من بهت نگفته بودم تو لحظه زندگی کن وشاد باش و از زندگیت لذت ببر.

نگفته بودم؟؟؟؟؟

دخترم یادبگیر تجربه کن قوی باش ولی تو زندگی خودت باش

 مبادا روزی برسد که خودت را با کسی مقایسه کنی

 مبادا احساس کنی که چیزی از شخصی کم داری

مبادا فکر کنی آرمان را از تو بیشتر دوست دارم

مبادا فکرکنی من مامان خوبی نیستم

دخترم دوستت دارم بی نهایت..........................................

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 بهمن 93 12:30
سلام عزیزم خوبید آیدا جون خوبه چه دلنوشته زیبایی بود انشالله خدا این دختر پاک را براتون نگه داره راستی ایران هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوب کجایید پیداتون نیست ببخش من مدتی نت نداشتم بهتون سر نزدم می بوسمتون
مامان آیدا
پاسخ
سلام عزیز دلم کم پیدایی بچه های گلت چطورن؟مرسی که هنوز ما را یادت نرفته خیلی با مرامی... عزیزم ما یکسال واندی هست که ایرانیم درخدمت دوستای نازنینی مثل شما دوستتتون دارم یه دنیا
مامان آرمان
25 اسفند 93 11:48
سلام اینک بهار تا دروازه هاى شهر رسیده و رستاخیز دوباره درگیتى دمیده و من در دعایی خاضعانه به درگاه مدبر هستی ، احسن الحال را برای شما آرزو میکنم . . . نوروز پیشاپیش مبارک
مامان آیدا
پاسخ
خیلی زیبا بود.نوروز برشما هم مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر پاییز می باشد