آیداآیدا، تا این لحظه: 21 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

دختر پاییز

احساس ناب

1393/8/30 4:02
نویسنده : مامان آیدا
874 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر دوست داشتنی مامان!

می دانی دختر دیروز وقتی هر دو بدون هیچ کفش ودمپایی کنار هم مقابل آیینه ایستادییم تو هم قد من بودی شاید چندسانتی هم تو از من بلندتر بودی لحظه ی قشنگی بود شیرینی شکوفاییت به دلم نشست می خواستم  از این لذت اینجا بنویسم   نمی توانم احساسی که آن لحظه داشتم را بگویم اما زیبا ترین حسی بود که تا بحال تجربه کرده بودم ! لحظه ی زیبایی بود ...لحظه ی به ثمر رسیدن میوه ی باغ زندگی ام وچه احساس خوب ناب و دلنشینی...

آن لحظه هر دو  دو دنیای ناب  اما جدا ازهم را تجربه می کردیم تو کاشف روزهای باطراوت  نوجوانی ومن کاشف روزهای گرم میانسالی تو در فکر لاک وکتاب وگلسر ومن درگیر ودار  مشغله های زندگی ...

دخترگلم !نمی دانم می توانم خوشبختت کنم یا نه؟تا حالا که موفق بودم خیلی هم راضی هستم ...اما از حالا به بعد نگرانم نگران این زمانه ی فریبنده ..البته می دانم که تو اهل فکر ومنطقی اما بدان آدمی که بزرگ میشود  تازه خطرها برایش رنگ می گیرد..

دخترگلم ! از لحظه لحظه ی این روزهای ناب نوجوانیت لذت ببر شکر کن و استفاده ببر و بدان تا دنیا دنیاست تنها راه سعادت ایمان به خداست ایمانی که تو را به قله ی موفقیت و افتخار و عفت و وقار هدایت کند.....

دختر نازم !عمر و جوانیم کمترین داراییم هست که باهمه وجود تقدیمت میکنم ...

 

پسندها (9)

نظرات (11)

مامان زکریا
30 آبان 93 11:38
ای جونم دلم ضعف رفت برای حس اون لحظه ناب الهی که در کنار هم شاد و سلامت باشید و در پناه خدا روزگار بگذرانید
مامان آیدا
پاسخ
قربون دل مهربونت برم ایشالا به زودی این احساس ناب را تجربه میکنی عزیزم
الهام
30 آبان 93 20:36
ماشاله چه قدر خانم خدا آیدا جون و براتون حفظ کنه و عاقبت به خیر بشه از بودنِ دوست خوبی چون شما در کنارم خیلی خوشحالم عزیزم دوستی مون برقرار
مامان آیدا
پاسخ
ممنون الهام جون از حضورت دوستت دارم وعلیرضای عزیز را میبوسم
مریم مامان آیدین
1 آذر 93 17:56
سلام دوستم ماشالا چه دختر خانومی دارین الهی زنده باشه.....با اینکه به همچین مرحله ای نرسیدم ولی میتونم درک کنم چقدر غرق لذت شدین....لذتتون ماندگار عزیزم
مامان آیدا
پاسخ
قربونتون برم مریم جون ایشالا به زودی این حس رو با آیدین جان تجربه خواهی کرد
مامانی و بابایی و ایلیا
2 آذر 93 13:08
الهی که عروس بشه سایه مامانی و بابایی بالای سرش باشه
مامان آیدا
پاسخ
عروس شما خبلی لطف دارید دوست خوبم ایشالا دومادی ایلیاجون
مامان آنیسا
12 آذر 93 7:34
واقعا لحظه قشنگیه ایشالا که شاهد موفقیتاش تو زندگیش باشی مامانی
مامان آیدا
پاسخ
ممنون دوست خوبم از دعای خیرتون
مامان مبینا
16 آذر 93 18:47
ایشالله خدا برات حفظش کنه عروسش کنی گلم
مامان آیدا
پاسخ
قربون شما دوست خوبم خوشبختم
مامان مبینا
19 آذر 93 1:15
سلاااااااااام گلم خوبین؟چه خبرا؟ بوووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان آیدا
پاسخ
سلام دوست خوبم خوبیییییییییییم از لطف شماخیلی دوستتون دارم ممنون که اومدی وخوش اومدی بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان آرمان
29 آذر 93 8:04
سلام انشاء....همیشه همینطور مهربان و عاشق باشید و امید به روزهای ناب آینده برایتان
مامان آیدا
پاسخ
ممنون .چه دعای قشنگی.
مامان زکریا
2 دی 93 11:00
سلام عزیزم دلم براتون تنگ شده بود اومدم یه سری بزنم دیدم آپ ننمودید! وات؟
مامان آیدا
پاسخ
حضور شما باعث خوشحالی ماست
♥ نیکتا ♥
6 اسفند 93 16:07
چه دختر نازی دارید منم همسن دخترتونم مرسی که به من سر زدید[ماچ
مامان آیدا
پاسخ
ایشالا خوشبخت بشی وموفق دختر نازم
♥ نیکتا ♥
18 اسفند 93 18:40
سلام خاله جونم دلم براتون خیلی تنگ شده بیاید پیشم اپ کردم!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر پاییز می باشد