آیداآیدا، تا این لحظه: 21 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

دختر پاییز

موفقییت...

1394/3/30 3:38
نویسنده : مامان آیدا
705 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم دختر نازم  دختر مهربونم

خیلی وقته نتونستم وبت رو آپ کنم خوب خیلی در گیر خودم بودم یه تصمیمی برا اضافه وزنم گرفتم وبه خودم قول دادم  تا رسیدن به وزن هدف دست از تلاش برندارم شکر خدا خیلی موفق بودم  مرتب ورزش وپیاده روی داشتم وخوردو خوراکمم کنترل میکردم وهنوز هم در مسیر جاده سلامتی  هستم وخیلی خوشحالم انگار یه بار سنگینی از رو دوشم برداشتم دختر نمی دونی چه لذتی داره لباسهایی که حسرت پوشیدنشون رو داشتم الان خیلی زیبا رو تنم میشینه و از اون لباسهای گشاد و بی ریخت راحت شدم سبکبالم سبک ....

شما هم که ماشالا برا خودت خانومی شدی و امتحانات خرداد رو خیلی عالی پشت سر گذاشتی ویه خبر خیلی خیلی خیلی مهم که منو به اوج شادی و خوشحالی رسوند خبر قبولی دختر خوشکلم تو آزمون تیزهوشان بود .باور کن خیلی لذت بردم  شاید بهترین خبر خوشحالی من درسال 94 همین موفقیتت بود بهت افتخار میکنم دختر نازم.

الان که دارم برات مینویسم در ماه مهمانی خدا هستیم و تا چند دقیقه دیگه باید برا سحری بیدارت کنم و با اینکه خیلی خواب سنگینی ولی با یه صدا بیدارمیشی چون خیلی روزه داری رو دوست داری خدا قبول کنه راستی یادت نره برا مادرت دعا کنی که سخت محتاج دعایم ومیدونم که دختر معصومم خیلی پیش خدا ارج وقرب داره و دعاهاش مستجاب میشه.آمین.

راستی این روزها اصلا اصلا با آرمان سازگاری نداری میدونم تقصیر آرمانه واذیتت میکنه ولی تو هم سربه سرش میذاری و اعصاب مامانی کلا میریزه بهمکچل

 

آیدا در جشن فارغ التحصیلی به همراه معلم کلاس اول و معلم کلاس ششم

اولین تجربه ی آشپزی و بسیارررررررخوشمزه

 

جشن  قبولی تیزهوشان در رستوران زاگرس

 

آیدا وریحانه

 

پسندها (3)

نظرات (2)

zakieh
28 مرداد 94 2:15
مامان زهرا
24 مهر 94 12:17
ماشالله ب دختر نازت.خیلی سخته دو تا بچه با هم.بیچاره مادرامون😐😯. خوشحال میشم وبلاگمو ببینید.لینکتون کردم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر پاییز می باشد