آیداآیدا، تا این لحظه: 21 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

دختر پاییز

رمضان 93

1393/5/18 12:58
نویسنده : مامان آیدا
1,031 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل دختری خودم !!!!!

عزیزم میدونم که خیلی وقته نتونستم وبت رو آپ کنم ...معذرت...خب ماه رمضون بود وبیشتر به خواب وعبادت گذشت خدا قبول کنه...

عزیزدلم!!!!!

امسال برا روزه داری خیلی آماده بودی مخصوصا سحرها که خیلی راحت از خواب بیدارمیشدی ...بعد ازنماز ظهر می خوابیدی تا ظهر و بعدش هم با تلوزیون وتبلت مشغول میشدی تا موقع اذان...نمازمیخوندی وافطارمیکردی...شبهای قدر هم که با همون حس وحال قشنگ وکودکانه ات تا سحربیدار بودی و عبادت میکردی ...الهی قربونت برم !!!وقتی شورواشتیاقت رو برا روزه داری میبینم واقعا" بهت حسودیم میشه ..بچه که بودم به هر بهانه ای دوست داشتم روزه نباشم ...اما تو عزیزم به زور من وبابا 2تا از روزه هات رو خوردی چون واقعا" مریض بودی وگلو درد اذیتت میکرد...2تا هم که بی سحری شدیم وبه اصرارنذاشتیم بگیری خب دلیلش روزهای گرم تابستون و سن کمت بود...2تا روزه ی آخری هم که بیرون شهر بودیم ...خیلی غصه خوردی ...اما دخترم ناراحتی نداره قول میدم همراهیت کنم وباهم تا ماه رمضون بعد همش رو بگیریم...قوله قوله قول...تعطیلات عیدفطر راهم جایی نرفتیم وشبها با فامیلا تو پارکهای اطراف جمع میشدیم....خیلی دوست داشتم برات یه هدیه بخرم وعیدفطربهت بدم ولی هنوز هدیه ای که مناسب سنت باشه پیدا نکردم ولی گردنبندی که چندسال پیش برات خریده بودم را بهت دادم تاجایزه اصلی...

دختر دوست داشتنی ام!!!!

تو امسال میری کلاس ششم و من و پدرت روز به روز بیشتر عاشق تو میشویم خیلی دوستت داریم و اگر گاهی تو را دعوا میکنیم از ما دلگیر نشو گاهی تنبیه تو به سود توست برای اینکه زندگی بهتری داشته باشی.برای من و پدرت هیچ چیز مهم تر از شادی و موفقیت تو نیست.دوست دارم طوری بزرگ بشی که بهت افتخار کنم...پس مصمم تر از همیشه خودت رو برای سال تحصیلی 93آماده کن...

به لواشک وآلوچه خیلی علاقه داری خب حق داری به خودم رفتی...الحق لواشکهای امسالمون خیلی خوشمزه شده...بخورنوش جونت...

هدیه عیدفطر________سالگردازدواجمون هتل عباسی______آیداوآرمان عزیز

پندمادرانه:

نامه آبراهام لینکن  به آموزگار پسرش:

* او بايد بداند كه همه مردم عادل و صادق نيستند.

* به پسرم بياموزيد كه به ازاي هر آدم شياد، انسانهاي درست و صديق هم وجود دارند.

* به او بگوييد در ازاي هر سياستمدار خودخواه، رهبر باحميتي نيز وجود دارد.

 * به او بياموزيد كه در ازاي هر دشمن، دوستي هست.

* مي دانم كه وقت مي گيرد، اما به او بياموزيد، اگر با كار و زحمت يك دلار كسب كند، بهتر از اين است كه پنج دلار از روي زمين پيدا كند.

* به او بياموزيد كه از باختن پند بگيرد و از پيروز شدن لذت ببرد.

* او را از غبطه خوردن برحذر داريد. به او نقش و تاثير مهم خنديدن را يادآور شويد.

* اگر مي توانيد به او نقش مهم كتاب در زندگي را آموزش دهيد.

* به او بگوييد كه تعمق كند:
به پرندگان در حال پرواز در دل آسمان،
به گلهاي درون باغچه،
به زنبورها كه در هوا پرواز مي كنند، ‌دقيق شود.

* به پسرم بياموزيد كه در مدرسه بهتر است مردود شود، اما با تقلب به قبولي نرسد.

 * به پسرم ياد دهيد كه با ملايم ها، ‌ملايم و با گردن كشان، گردن كش باشد.

* به او بگوييد به باورهایش ايمان داشته باشد، ‌حتي اگر همه خلاف او حرف بزنند.

* به پسرم ياد بدهيد كه همه حرفها را بشنود و سخني را كه به نظرش درست مي رسد، انتخاب كند.

 * ارزش هاي زندگي را به پسرم آموزش دهيد، اگر مي توانيد به پسرم ياد دهيد كه در اوج اندوه تبسم كند.

 * به او بياموزيد كه در اشك ريختن خجالتي وجود ندارد.

 * به او بياموزيد كه مي تواند براي فكر و شعورش مبلغي تعيين كند، اما قيمت گذاري براي دل بي معناست.

 * به او بگوييد تسليم هياهو نشود و اگر خود را بر حق مي داند، پاي سخنش بايستد و با تمام قوا بجنگد.

* در كار تدريس به پسرم ملايمت بخرج دهيد، اما از او يك نازپرورده نسازيد؛ بگذاريد كه شجاع باشد.

پسندها (5)

نظرات (2)

فاطمه
25 مرداد 93 3:26
سلام به دختر خوب و با خدا افرین ایدای عزیز منم به خاطر ایمانت بهت حسودیم شد عزیزم خوش به حال مادر به خاطر داشتن دختر ماهی مثل تو کاش باران پاییزی منم مثل تو یه دختر ماه مهربون بشه دوست دارم عزیزم میبوسمت
مامان آیدا
پاسخ
سلام خاله ممنونم شما خیلی بهم محبت دارید ماشاالله باران جون از خانومی وخوبی هیچی کم نداره.دوستتون دارم
مامان آرمان
7 شهریور 93 17:55
سلام عزیزم ببخشید خیلی دیر بهتون سر زدم آخه یک کوچولو بهمون اضافه شده و سرم خیلی شلوغه.نماز و روزه هات قبول باشه دختر گل.راستی روز دختر هم به تو گل باغ زندگی هم مبارک
مامان آیدا
پاسخ
ممنون دوست خوبم.جونم باران فسقلی .بله دیگه مگه این فینگیلی ها میذارن آدم به کاراش برسه...دوستتون دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر پاییز می باشد